۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۲۲

معاون کمیته امداد کرمانشاه خبر داد؛

پرداخت ۱۶۳ میلیارد وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی

پرداخت ۱۶۳ میلیارد وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی

کرمانشاه- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت ۱۶۳ میلیارد وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی خبر داد.

رضا طاهری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد پنج هزار و ۴۱۱ فرصت شغلی در استان طی ۹ ماهه امسال، اظهار کرد: بیش از چهار هزار فرصت شغلی با پرداخت وام‌های قرض الحسنه اشتغال و باقی از طریق کاریابی‌ها و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۶۳ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: این مددجویان خودکفا شده طی سه سال اخیر طرح‌های شغلی خود را با دریافت وام‌های اشتغال ایجاد کرده و هم اکنون فعالیت‌های شغلی آنان به مرحله پایداری و درآمدزایی رسیده است.

طاهری با بیان اینکه مددجویان بهره مند از وام‌های اشتغال در صورت موفقیت در شغل و درآمدزایی پایدار خودکفا می‌شوند، عنوان کرد: ۲ هزار و ۷۹۲ خانوار مددجوی مجری طرح‌های اشتغال در ۹ ماهه امسال به خودکفایی اقتصادی رسیده‌اند.

وی با یادآوری اینکه مجریان طرح‌های اشتغال از نظارت‌های فنی و تخصصی ناظرین مجرب کمیته امداد بهره مند می‌شوند، تاکید کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد به دلیل اعمال نظارت‌ها و ارائه راهنمایی‌ها از پایدارترین مشاغل به شمار می‌روند.

کد خبر 5108956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha